2014-06-02

* Mila esker


* Kaixo lagunok zer moduz?
 Oso bizi eta zirrara sendoez betetako asteburuaren ondoren, saiatzen gara burua bere lekuan
 jartzea eta lurrera itzultzea.
  Eta orain da moduko edo beste bateko lagundu duten pertsona guztientzako esker oneko hitz
 hauek idazten ditudanean nire bizitzako egun berezienetako bat eskaintzen.
  Pixkanaka jakiten ari naiz eta guzti nire eskuetara iristea plaka horri eta eman dituen itzuliei
 eragin ahal izateko zoko guztiak. Ermitaberriko guraso taldea eskertu nahi dut hau posiblea
 izan dadila bere laguntzagatik.
  Argazki hau jartzen dut jaso nituen opari hain politak ikus ditzazuela baina ikusten ez dena 
 bainanire da garrantzisuena hura egon egiten guztien artean. Berriro, mila esker eta guztieta-
 rako besarkada oso sendoa. Muxuak!!!!!!!!!!
                                                                                             aio...  
                                                                                                                      Tito

No hay comentarios:

Publicar un comentario